En stund senare...

...närmare bestämt 1 alvedon och 2 ibuprofen senare...

Idag är det ingen rolig dag. Vaknade i morse med jordbävning
i huvudet. Har haft en konstig huvudvärk under 4-5 dagar, men
nu slår den alla rekord! Siktade in mig på att kunna jobba iaf.
efter medikamenterna, men inser att det inte går.
Fick ringa jobbet där mina gulliga arbetskamrater fixade en
ersättare så jag kan ta det lugnt idag. Gulle dem!!!

Har även svårt att titta med mitt sjuka öga. Är sååå ljuskänslig,
så idag får koppen sitta på mest hela tiden. Tur att julstädning
och stök är klart så man inte har det hängande över sig!

Nyss ringde en väninna och tipsade mig om kinesisk akupunktur.
Jag går ju på vanlig västerländsk akupunktur, men den kinesiska
tar mer hänsyn till hela människan. Kanske nåt för mig? Fick
telefonnummer så jag skall ringa bara jordbävningen i huvudet
avtar något.

Är det någon av er som har erfarenhet av kinesisk akupunktur?
Hör gärna av er isf. Är såå tacksam för allt som kan bidra till mitt
tillfrisknande!!!

Nej, nu måste jag inta ryggläge och hoppas att huvudvärken ger
med sig....det är verkligen jobbigt!!!

Ha det och var rädda om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0