God fortsättning

En riktigt god fortsättning till er alla!

Annandag jul....jag smakar på ordet och tänker att nu är julen
över för den här gången. Tänk att det blev så i år igen! Jobbade
ända fram till julafton och trodde det skulle bli stressigt, men
konstaterar att julen varit just så fridfull o skön som jag önskade.

På julaftonsförmiddagen var vi hem till mammisen och fick lite
kaffe o dopp. Till lunch hade vi K's båda söner H och J samt min
yngsta dotter L på lite julmat.  Allt gick som på räls, lugnt och skönt.
Senare var vi hem till Milla och barnbarnen och det var också
avspänt och skönt!!

Juldagen var vi till svärmor i Uppsala och fick en massa gott!
Kvällen tillbringade vi för oss själva med lite TV tittande med lite
att äta o dricka.

Idag, annandagen skall vi till min bror L på eftermiddagskaffe, vi
träffas inte så ofta så det blir trevligt. Senare på kvällen skall vi till
Nostalgihörnan och umgås med trevligt folk och lyssna på
The GoGetters. Nostalgihörnan är ett ställe där man kan träffas
och umgås med andra som ocså gillar gamla bilar och hela den
kulturen. Blir säkert trevligt!!

Med andra ord, en skön och trevlig julhelg med lagom dos av mat,
julklappar och umgänge.

För övrigt hyser jag gott hopp om att min ansiktsförlamning är på
väg att vända. Munnen blir stadigt bättre, det är bara ögat som fort-
farande inte går att stänga...Hur var det nu med tålamodet????

Ha det så gott mina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Milla

God fortsättning min kära mor!!

2007-12-26 @ 20:00:37
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Syrran

God fortsättning och Gott Nytt År

2007-12-27 @ 14:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0