RAK

Jag sa ju att julen kommer tidigt i år. Idag damp det ner ytterligare
en RAK i brevlådan. Denna gång från Sandra Källström
Tusen tack för de fina små sakerna och för att du tänker på mig!

Det här med RAKAR tycker jag är en alldeles underbar idé. Jag
hoppas det blir tillfälle för mig att också få skicka iväg en RAK
till någon behövande vid något tillfälle. Jag önskar även att jag
får träffa er alla underbara människor "live" någon gång och ge
er alla en stor KRAM!

Det går upp och ner med hur jag mår, men idag känns det helt OK
och jag hoppas det fortsätter så!

Vet inte om ni tror på änglar, men visst finns de väl?!

image95

image96

image97


Kommentarer
Postat av: Milla

Så klart änglar FINNS!! Underbara kort. Jag gillar det översta jättemycket.
Imorgon ska jag iväg o jobba en kortis på morgon sen är jag ledig ända till onsdag nästa vecka! Sååå skönt! *kram*

2007-12-04 @ 21:56:22
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Syrran

Det är ju uppenbart att änglar finns. En av dem är du.

2007-12-05 @ 14:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0