Söndag kväll

Så var jobbhelgen slut för denna gång och 1:a advent är snart
tillända. Regnet har tagit bort all snö, så nu ser det ut som det
brukar göra i oktober ungefär.

Julhelgen närmar sig och julkortstillverkningen är i full gång, men
idag lägger jag ut några andra kort som omväxling.

Det här gjorde jag till min dotters kompis födelsedag.
image92

Alla längtar vi väl ibland efter något speciellt.
image93

Lilla Tilda med baby är bara för söt!
image94

Ha det bra och var rädda om varandra!


Kommentarer
Postat av: Carina

Tycker om kortet i mitten.
Just nu längtar jag efter att höra att du blivit bra igen. Och så längtar jag efter att få träffa dig snart. Må så gott min ängel.

Kram

2007-12-02 @ 22:24:23
Postat av: Milla

Hejsan!! Lika ruskigt väder idag igen. *brrr*
Vilka fina kort! Stämpeln med Tilda och tingla är ju underbar!! Har du den?

2007-12-03 @ 12:54:18
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0