BAMSETACK...

...till dig min underbara, omtänksamma dotter Milla som
engagerat dig så i mitt välbefinnande. Du ska tro att det
värmer mitt hjärta att veta att du sänt ut ett rop till dina
scrapparvänner så de hört av sig! Jag är så otroligt glad
och stolt över att vara mamma till dig!
Är också rörd och glad över alla hälsningar jag fått.

Ett tack även till mina två andra döttrar, som genom att komma
med blommor och höra av sig via telefon och sms, visat att de
tänker på sin mamma. Jag är stolt över er också!

Mår faktiskt lite bättre idag och hoppas det håller i sig.
Jag har lånat en dator för tillfället och återkommer med
lite nya kort och LO så snart min är fixad.

Kramisar i massor
Berith

Kommentarer
Postat av: Milla

Söta du!! Jag älskar dig ju!! *kram*

2007-11-23 @ 19:44:22
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Petra

Åh Berith! jag hoppas du mår bättre! massa varma kramar

2007-11-23 @ 21:39:03
Postat av: Carina

Min vän!

Jag önskar med hela mitt hjärta att du snart blir bra igen.

Because, you´re my angel, you´re my darling angel. You are my friend when I´m in need.

Kram // Carina

2007-11-24 @ 10:27:21
Postat av: Mickis

Hörde av Milla att du inte är så pigg....det var inte kul att höra. Hoppas du snart mår bra igen!
//Mickis, fd kollega till Milla

(Har kikat runt i din blogg....underbara alster!!!! Älskar dina färgkombinationer...helt i min smak)

2007-11-24 @ 23:31:43
URL: http://mickis74.blogg.se
Postat av: Malin

Hej Berith, tack för din kommentar. Ja, det tog lång tid innan det gick tillbaka. Dryga tre månader innan det sakta släppte o blev bättre dag för dag. Det var en hemsk tid. Jag var 18 år o gick på gymnasiet, ville knappt visa mig ute o håll mig väldigt isolerad. Hemskt jobbigt. Vet att jag varje morgon när jag vaknade provade att "le" o se om mungipan gick uppåt, men icke.....så plötsligt en dag så hände det! håller alla tummar att den dagen snart kommer för dig oxå. Kram på dig! Malin

2007-11-26 @ 07:41:06
URL: http://malinkarmtegs.blogspot.com
Postat av: Syrran

Tack kära syster för ja du vet vad. Jag blev såååå glad. Det nästan knöt sig i halsen, ja du vet hur det kan bli.
Bamsekram till dej.

2007-11-26 @ 16:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0