Förkylningen avtar...

Idag har hostiga o snoriga jag varit till farbror doktorn.
Skönt att jag inte hade nåt fel på lungorna iaf.
Fick hostmedicin mot den retsamma hostan och hoppas
på snabb lindring.
Har ju haft ganska högt blodtryck sen jag fick ansikts-
förlamningen och det är fortfarande högt. Skall kolla
om två veckor igen så får vi se.

Vill tala om att versen jag skrev om att hålla kontakten
inte är skriven av mig. Fick den för längesedan av min
älskade syster och vet inte varifrån hon fått den, men
fin och betydelsefull är den hur som helst.

Tack alla för era fina kommentarer. Det värmer ska ni veta.
Här är ett kort till er.
image64

Eftersom det är Fars Dag på söndag kommer här ett par
bidrag tänkta till far/pappa/pappsen!!!!
image65

image66

Nästan alla kort du ser här i min blogg kan du även köpa.
Om du är intresserad så kontakta mig!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Villka jättefina kort du gjort.

Ha en bra dag. KRAM

2007-11-09 @ 09:26:47
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Milla

Lika fina kort som alltid! Kortet med ängeln är såååå fint!!

2007-11-09 @ 13:28:49
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Linda

Väldigt fina kort mamma... blir bara finare och finare.. du är så duktig...
Puss & kram

2007-11-09 @ 14:25:45
Postat av: Petra

Heeej Berith :) Nu har jag börjat skriva i min blogg igen som du ville :) fina kort som alltid! Kram

2007-11-09 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0