Gamla goda vänner

Vi håller kontakten sa vi, per brev och per telefon,
det gör inget att vi flyttar och bor några mil ifrån.
Det gör inget att vi flyttar, vi har våra vänskapsband,
vänskapsband går att töja, tvärs över stad och land.
Men band som skall sträckas länge, förlorar elasticitet,
en dag är kontakten bruten, av orsak som ingen vet.

Tänk så lätt det är att "glömma bort" att höra av sig till
varandra. Jag har ett par väninnor som jag
värdesätter väldigt mycket. Tyvärr blir det inte av att träffas
så ofta som man skulle önska.

Hoppas jag blir frisk tills du fyller år Carina!!
Roligt att höra av dig Lotta!

Till er båda, Carina och Lotta kommer här ett kort och
massor med kramar.

image63

Kommentarer
Postat av: Milla

Åhh så fint skrivet!!! Kortet är underbart! Älskar stämpeln och dina ord och din handstil är så vackra! *rörd* ♥

2007-11-07 @ 16:53:34
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Lotta

Oh vad go du är Berith :-)

Jag får tårar i ögonen när jag läser det du skrivit!
Tack för att du finns som min vän!

Ljus & Värme till dig Berith!
Kramis Lotta

2007-11-07 @ 18:24:16
Postat av: Carina

Min vän!

Helt underbart kort. Blev verkligen rörd av dina ord.

Men du ska veta att det spelar ingen roll att vi bor en bit ifrån varandra. Du finns alltid i mina tankar och i mitt hjärta.

Mångar kramar / Carina

2007-11-07 @ 18:34:05
Postat av: Elin

Vad roligt att du har en egen blogg! Här kommer jag kika in flera gånger. Du gör så otroligt fina kort. Och tack för sällskapet i fredags!

2007-11-07 @ 22:13:33
URL: http://moe.sedlacek.se
Postat av: Linda

Jag blir helf paff av dina kort mamma... Verkligen jättefina...Du är så duktig...

kram kram

2007-11-08 @ 00:38:22
Postat av: Syrran

Den här versen läser jag ofta i min ensamhet och funderar på hur det kan bli så när man flyttar.

2007-11-08 @ 15:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0