Måndag morgon igen

Jaha, så var det första dagen på en ny vecka. Idag skall jag
gå och jobba igen efter att ha varit hemma med en elak förkylning
med tillhörande hosta. Jag är inte helt återställd, men bättre iaf.

Det verkar som vintern har slagit till och det tycker jag är lite
väl tidigt. För mig får det gärna vara barbacka året om, tycker
inte om att köra bil på vintern.

Har roat mig med att göra några nya kort i en teknik jag aldrig
provat. Det kallas maskning och går till så att man
sätter ihop två stämpelmotiv. På varje kort är det alltså
egentligen två olika stämplar som jag fixat med så det ser
ut att vara en stämpel.
Svårt att förklara, det är lite klurigt och blir rätt kul eftersom
det motivet egentligen inte existerar!

image73

image74

image75

Kommentarer
Postat av: Milla

Wow så läckert!! Det översta kortet är ju klockrent!

2007-11-12 @ 09:47:30
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Linda

Väldigt fina mamma...
kram

2007-11-12 @ 21:56:59
Postat av: Lotta

Jätteläckra kort :-)
Du är så duktig och har en bra fanatsi
Kramis Lotta

2007-11-13 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0