Fredag

Så har det då hänt.....jag har blivit med blogg!

För att göra historien kort så drabbades jag av ansiktsförlamning i mitten av augusti. Blev sjukskriven några veckor och höll på att gå under i tristessen. Då kom min dotter Milla med den strålande idén att jag skulle börja med kortmakeri. Själv är hon en jätteduktig scrappare och amatörfotograf.

Nåväl, fick med mig material från henne med ordern att göra ett kort. Gjorde det och blev helfrälst...Det är bara så roligt! Efter det tyckte Milla att jag skulle skapa en blogg...jag som knappt visste vad det var. Tiden gick och hon tjatade då och då. Till slut skapade hon bloggen åt mig och här är jag!

Ni får ursäkta mina trevande försök i bloggandets värld, men jag lär mig så sakterliga.

Ha en riktigt bra dag och ta hand om er!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Heja heja!! Så härligt att du äntligen har en blogg. Jag ska "hålla kurs" sen så du kan lägga upp dina underbara kort här också!!
Jag är sååå glad att du gör kort och du är verkligen superduktig! *kram* /din dotter

2007-10-19 @ 10:24:05
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Syrran

Jag följer dej på nätet. Snart kanske du kommer igång riktigt. Jag känner ända hit hur kreativiteten flödar.

2007-10-19 @ 13:21:20
Postat av: Helene

Hej !!
Hörde av Camilla att du blivit bloggare du också... buskul.
Ha det gottis
kram från Camillas arbetskamrat Helene

2007-10-19 @ 13:56:03
URL: http://helenes.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0