Pysselrum

Ikväll, söndag har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort
i ordning mitt pysselrum. Det rummet har haft många funktioner
hittills. Det har varit syrum, behandlingsrum (reiki), smycketillverkningsrum
och sist men inte minst kortmakarrum.

Har tagit ut behandlingsbänken och satt in ett skåp istället. Nu kan jag få
undan de grejer jag inte jobbar med för tillfället. Blev riktigt bra!!

Kan inte hålla mig, utan här kommer ett smakprov inför julen!

image41

image42
Tilda med lykta från Magnolia

image43
Stjärngossebubbe

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefina kort mamma.. du är så duktig!
puss & kram

2007-10-28 @ 21:34:27
Postat av: Sanna

Godkväll :)

2007-10-28 @ 21:35:07
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Spooky eller Ing-Marie ;o)

Hej Berith, vilka fin fina grejer du får till.. Här i stugan tillverkas det också julkort. Blandat med jobb och squaredansen. *många kramar*

2007-10-29 @ 11:20:47
URL: http://spooky78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0