8 månader med ansiktsförlamning...

Var hos min sjukgymnast idag och fick akupunktur o massage.Tyvärr vill mitt ansikte
inte återgå till det normala helt och hållet igen. Nu har det gått så pass lång tid utan
att jag blivit helt bra så det är tveksamt om det blir nån större förändring från nu!!

Väldigt tråkigt att höra, men så är det. Vad kan då hjälpa??? Ingenting annat än
korrigeringar via plastikkirurgi! Då frågar man sig: Hur jäkla dyrt blir det?
Har det snåla landstinget avtal med tex. Akademikliniken där de bästa kirurgerna
finns och hur mycket hjälp med finansieringen kan man isf få??????

Ja, det är många frågor som hopar sig och jag ska börja med att ringa
Per Hedén på Akademikliniken i morgon. Ska ställa alla frågor jag kan komma
på och så får vi ta det därifrån!! Han är tydkligen den bästa vad gäller korrigeringar
efter ansiktsförlaming. Ska jag väl lägga mig under kniven vill jag vara säker på
att det blir bra. Ingen halvdan kirurg får peta i mitt ansikte!! DÄRMED BASTA!
En sak är säker och det är att jag inte tänker gå omkring och vara halvt förlamad
och sned i ansiktet resten av mitt liv!! JAG VÄGRAR!!!!

Nog gnällt!! Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer ordna sig berith, du är vacker som du är! Kram

2008-04-15 @ 19:37:10
URL: http://maddilotion.blogg.se
Postat av: Linda

Usch jobbigt.. men du är samma söta mamma i vilket fall som helst... =)

2008-04-15 @ 21:02:27
Postat av: Berith

Va ni är goa tjejer, tack för era varma ord!!

2008-04-15 @ 21:04:24
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: Milla

Det var ju inget roligt besked! För mig är du ju vacker inifrån och ut, sned eller inte men det är ju du själv som ska känna hur du vill göra. Jag hoppas verkligen att det går att ordna till det bästa för det är du värd! Älskar dig plenty!! *kram*

2008-04-15 @ 22:22:38
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Mia

Man FÅR gnälla! Jag kan bara önska lycka till med allt...hoppas du hittar någon som inte är "halvdan", utan för ett bra jobb. MÅNGA fina kort sedan jag var här sist! Den där lilla musen är ju för söt....varför kan inte riktiga vara det?! Vi har nämligen gott om dem periodvis. Kan jag byta ut dem mot dina söta? =)

Kram!

2008-04-16 @ 08:07:44
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Syrran

Lilla syster jag förstår dej men jag tycker du är såååå gullig ändå. Trots allt är det insidan som räknas. Hoppas det ordnar sig.

2008-04-16 @ 14:52:19
Postat av: TT

Men! Det är inte sant!?
Hoppas verkligen att du ska hitta rätt lösning utan att bli barskrapad!

Kramar!

2008-04-17 @ 09:30:20
URL: http://tyratok.blogg.se
Postat av: Anna

Bra att du är bestämd mor.. Jag vet att det kommer ordna sig på ett eller annat sätt!

2008-04-30 @ 11:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0