MÅNDAG IGEN

Så var jobbhelgen över för denna gång. Det har gått ganska bra
trots en svidande hals. Har tagit mängder av C-vitamin och
Enchinacea tillsammans med Alvedon.

Idag är jag ledig och får göra allt för att kurera mig. Få se om jag hälsar
på min goda vän Carina. Vill ju inte smitta henne med halsont, men vill gärna
träffa henne igen!! Det blir tyvärr inte så ofta nuför tiden.

På onsdag ska jag tillbaks till min läkare och höra hur vi ska gå vidare
med min ansiktsförlamning. Det skall väl lösa sig på nåt sätt.

Tittut på er alla. Ha en bra vecka!!

image161

Kommentarer
Postat av: TT

Krya på dej Berith och ha en bra dag i solen.
Nu har jag ont i halsen, haha.

2008-04-21 @ 08:28:02
URL: http://tyratok.blogg.se
Postat av: Petra

Åh du är så snäll berith! Det blir nog folk av mig också tillslut ;)hoppas halsen blir bättre!Kramisar

2008-04-21 @ 10:27:30
Postat av: carlosen

Tjusig miljö du figurerar i, vad har du gjort månne som hamnat där.
Hoppas att kureringen ger resultat, ses snart.

2008-04-21 @ 13:34:24
Postat av: Linda

Hoppas du haft en härlig ledig dag i solen. Själv har haft en kul dag på Utb. så jag ser fram emot morgondagen med:)
Ses på onsdag. Kram kram

2008-04-21 @ 17:45:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: Maddeeee

Krya på dig, du passade att sitta i finkan ;) skämt å sido. KRAm

2008-04-22 @ 21:59:33
URL: http://maddilotion.blogg.se
Postat av: White Sparrow

Greetings Dear Berith, so nice to have met you and your husband and visit together in our home.
You were both so delightful and I am enjoying our on going, on growing friendship.
Your web site, looks wonderful and is well organized.
I really enjoy the photos, too bad I can't read the language - ha, ha!
Good luck in all your endeavours.

Blessings from New Mexico - White Sparrow.

2008-04-23 @ 06:46:10
Postat av: White Sparrow

Forgot the URL address in the last comment :)

2008-04-23 @ 06:50:33
URL: http://www.whitesparrowigwam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0