Hej igen...

Inte blir det mycket gjort här på sidan nu för tiden! Iofs har jag varit
borta en vecka på "semester". Kanske berättar mer om det senare.

Nu känner jag att det är dags att komma igång med scrapbooking
och korttillverkning igen! Måste först städa mitt scraprum vilket är i
en enda röra just nu....Hösten närmar sig och det är dags att snart
börja tänka på att göra julkort igen...Jag vet, det låter inte klokt i slutet
av augusti..men, men jag kommer ihåg hur det var förra året, så nu
har jag bestämt mig för att vara steget före i år.

Är inne på min andra semestervecka och det känns skönt med tanke
på allt som varit det senaste året......

Ska ringa min underbart goa väninna Carina och se om vi kan träffas
nånting snart...saknar henne!!

Kommentarer
Postat av: TT

Välkommen tillbaks i bloggvärlden!

Bra att du njuter av ledighet! Eftersom jag också tänker försöka hinna något i tid måste vi boka ett datum så jag får se lite grundläggande fakta om scrapbooking?!

Ta hand om dej, jättekram!

2008-08-26 @ 17:01:20
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vi kanske skulle ta oss en scrapkväll ihop snart och tillverka lite julkort! Det vore jättemysigt!

2008-08-27 @ 13:39:35
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Syster

Välkommen hem från din semester.

Ha det så bra tills vi ses.

2008-08-27 @ 16:09:16
Postat av: Madde

Välkommen tillbaka kära Berith, jag ser framemot alla julkort jag ska köpa utav dig. :)

2008-08-28 @ 09:40:20
URL: http://maddilotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0