Ny vecka och ny LO

Som vanligt rusar tiden iväg och det är svårt att hänga med.
Är ledig idag efter att ha jobbat 7 dagar utan uppehåll. Det har
varit tufft, men idag ska jag bara ta det lugnt. INGA MÅSTEN!!

Var på yoga igår och det kändes bra även om hon som ledde
yogan hade en del väldigt akrobatiska rörelser. Kände mig
som en ihopsnörd åtta när jag gick därifrån. Tur att man kan
gå ner i viloposition när man känner att det blir för mycket. Det 
blev några såna igår kan jag tala om :))

Har en ny LO att visa. Den är mitt älskade barnbarn Colin som ser
väldigt sammanbiten ut på kortet. Undrar vad han funderar över....


Kommentarer
Postat av: Milla

Denna LO är sååå fin!! Tack för trevlig fika idag! kram kram

2008-12-08 @ 13:31:07
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: AnKa

Han e verkligen en liten raring ditt barnbarn,har ju haft han i simskola i höst så jag vet ;)

Hoppas du har haft de mysigt på din lediga dag nu :)kram kram



2008-12-08 @ 16:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0