2008

Ja nu får vi skriva 2008. Ett nytt år med nya möjligheter...

Året börjar med en dunderförkylning, det är som förgjort! Har varit
mer eller mindre förkyld i snart 2 månader. Undrar vart mitt immun-
försvar har tagit vägen.... Höll precis på att tro att efterdyningarna
av den förra förkylningen var över när min K går och blir jätteförkyld.
Stackarn...kan ju inte rå för det, men som ett brev på posten så åker
jag dit igen!

Gårdagen var inte rolig och idag är inte mycket bättre, tråkigt
bara att behöva vara hemma från jobbet. När man har ett jobb som mitt,
där man hela tiden är i kontakt med folk, är det inte roligt att stå i kassan
och snora o hosta. Har druckit varmt honungsvatten med vitlök och
ingefära samt tagit c-vitamin med enchinacea.

Som om det inte vore nog har jag vägt mig idag och det var ingen kul
upplevelse. Har slarvat med maten och inte tränat sedan jag fick
ansiktsförlamningen i augusti. Har nu ca 10 kg som måste bort,
men det fixar jag. Har gått med i MåBraLättviktarna.

Det finns iaf något som är positivt och det är att ansiktet blir bättre
och bättre för varje dag. Jag får glädjas åt det!


Ja ni mina vänner, sånt är livet! Nog med gnäll nu och in i sängen.
(Har sovit under dagen och det straffar sig nu).


Kommentarer
Postat av: Milla

Nu hoppas jag verkligen att du får bli kvitt alla baciller och annat elände snart!! Jag önskar så att du får må bra snart, snart igen!!
Många styrkekramar!!! /Milla

2008-01-03 @ 18:56:37
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: monica

Önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året!!!
*kram*

2008-01-03 @ 21:48:43
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Bettan

Hoppas att du mår bättre idag vännen.
Skönt att vi kan prata med varandra om våra nunor, vi vet ju precis vad den andra pratar om.
Krya på dig nu. KRAM

2008-01-04 @ 21:57:14
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: josefina ersing

Hej vännen
Gott nytt år och hoppas att ni får en underbar resa i februari.
Såå vackra kort du gör!
Tittar och det börjar verkligen klia i fingrarna av pyssellust.

Krya på dig kram från
Josefina/tesslan6

2008-01-05 @ 14:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0