Kreativiteten har återvänt...

Sååå skönt det känns att kreativiteten äntligen
tycks ha återvänt. Jag började lite smått i fredags
kväll och under gårdagen gjorde jag 7 st nya kort!
Allt flöt på så fint och det var verkligen roligt att åter
sitta i mitt scraprum.

Känner att jag kanske skulle behöva lite nya stämplar
och dekaorationer, men får hålla i plånboken tills vi
kommer till USA. Blir svårt...men måste gå!!

Här kommer några av korten jag gjorde igår, visar inte
alla eftersom jag skall skicka in till en tävling/utmaning.
Resten kommer när jag fotat dem!

Stämplarna kommer från House Mouse
image113

image114

image115

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka fina kort! Gillar den första bäst. Musen är så söt och ser så oskyldig ut :)
Jag blir så glad att du fått tillbaks inspirationen att göra lite kort igen, och dessutom att det känns bättre med ansiktet.
Hoppas vi hinner ses innan du åker till USA.

Många kramar

2008-01-20 @ 10:11:00
Postat av: Helena

Oj oj oj
vad fina :) Du är så duktig.
Hälsningar
Helena

Postat av: Milla

Wow!! sååå fina! Underbart att inspirationen återvänt.

2008-01-21 @ 10:18:24
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Linda

Jättefina kort mamma...

2008-01-28 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0