Måndag morgon

Ny vecka, nya möjligheter.
Det är inte klokt vad tiden rusar iväg. Ju fortare ju äldre man blir tycks
det. Eller så bara känns det så. För mig får det gärna gå fort fram
till 25 februari när vi åker till USA.
Har jobbat hela helgen och är lite trött och sliten idag, men det får gå.

Känner efter hur jag mår, bortsett från tröttheten, och konstaterar
att det faktiskt är riktigt bra. Märker ständiga framsteg vad gäller
min ansiktsförlamning. Munnen o kinden blir stadigt bättre, det
är bara ögat som inte vill riktigt. Tålamod....vad är det nu igen?!

Det har inte blivit så mycket uppdateringar och nya alster här
på sista tiden. Har inte hittat inspirationen riktigt efter jul och nyår.
Kikar runt på andra sidor och där tycks det finnas inspiration så det räcker.
Den kommer väl till mig också.

Fick mig en tankeställare härom dagen då det kom ett mail från
min allra goaste bästa väninna. Hon undrade om jag hade glömt
henne eftersom jag inte hört av mig på så länge!!
Så är det ju absolut inte, men jag har nog varit i min egen lilla värld ett
tag och försökt hitta tillbaks till den Berith jag var innan den förb...
ansiktsförlamningen!

Jag är på väg tillbaks till livet igen min vän och vi kommer att ses
snart, jag lovar!!!!!

Kramar i massor till er alla och en speciell kram till dig min vän!!
En hoppfull Berith

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min vän!

Jag lovar att vara mer tålmodig. Den som väntar på något (bra) gott, väntar aldrig för länge. Bara det att jag saknar dig så.
Kram

2008-01-14 @ 11:52:36
Postat av: Milla

Heja!! Kanske vi kan träna ihop någon dag till och med! Vet du, jag har faktiskt börjat på ett kort idag! nääästan klart! Det blir ett enkelt för att komma igång. Ska försöka hinna klart imorgon och scanna in det.
Kram!! /Milla

2008-01-14 @ 19:57:59
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Mia

Tack för din gulliga kommentar i min blogg! =) Här inne fanns det också en hel del fint vill jag lova. Hoppas du hittar tillbaka till inspirationen snart och att även ögat blir bra!

Kram Mia

2008-01-16 @ 10:09:26
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Milla

Hej mamma! Nu finns ett nytt kort i min blogg och dessutom en award till dig!! *kram*

2008-01-16 @ 15:48:19
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Bettan

Hej min vän! Hoppas att du är på benen igen. Titta in i min blog du har fått en utmärkelse.
Kram

2008-01-17 @ 10:37:21
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0