Onsdag

Intet nytt under himmelens fäste.

Skulle lagt ut lite nya kort, men har inte fotat dem ännu.
Det kommer endera dagen, jag lovar.

Måste berätta att det går bra med viktminskningen, har
gått ner 1,4 kg sista veckan och nu är det minus 5 kg
totalt. Känns jättebra!! Har ju bara hållit på i 3 veckor!!

Skulle äntligen hälsat på min goa väninna C idag, men
hennes dotter hade fått vinterkräksjukan, så jag avstår.
Den försöker man undvika om det bara finns en möjlighet.

Längtar och längtar till vår USA-resa, det skall bli sååå skönt
att äntligen ha semester. Hade bara 1 vecka förra året pga
jag inte visste om jag skulle ha nåt jobb efter sommaren.
Fick sedan ett vik och nu kan jag för första gången på länge
ha en betald semester!! Underbart!!

En ganska typisk vy i Texas och New Mexico
image116

Kommentarer
Postat av: Milla

Så mysigt det ser ut! Jag är så glad för er skull, att ni kommer iväg och får vara lediga tillsammans!! Bonus är ju alla scrapsaker du får äran att släpa hem till mig *asg* KRAAAM!
Vad duktig du är med viktminskningen!!!

2008-01-23 @ 11:00:38
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: C

Synd att du inte kunde komma och hälsa på idag. Vi får ta det nästa vecka istället. Lite tips med viktminskning skulle inte vara helt fel. Försöker och försöker *pust*

Kram

2008-01-23 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0