Supertisdag

Idag är en jättebra dag!
Jag var hos sjukgymnasten och fick akupunktur o massage idag
efter uppehållet under jul och nyår. Hon sa att jag gjort  framsteg
vad gäller ansiktsförlamningen sedan vi sågs sist.

Munnen har ju stadigt blivit bättre och nu finns även små tendenser
att det vill röra sig på höger sida om ögat!! Yes, yes, yes. Det är inte
mycket, men det syns ändå svagt. Kan fortfarande inte blinka eller
blunda, men nu finns det iaf hopp som jag ser det.

På de sju veckor som är kvar tills vi åker till USA kan det faktiskt ske
små mirakel! Vi får hoppas på det.

Måste också tala om att det går bra med viktnedgången, på de 6 dagar
som gått sedan jag startade har jag gått ner ung. 2 kilo!

Var rädda om er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är!!

2008-01-09 @ 09:33:51
Postat av: TT

Hurra! Go girl! :o)

2008-01-09 @ 10:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0