Host, host och dubbelhost...

Nu är det inge roligt  :(  Blir inte kvitt den här djupa jobbiga
hostan! Har hostat mer eller mindre sedan midsommarafton
och nu pallar jag snart inte mer!!

Var hemma måndag och tisdag och har jobbat onsdag och
torsdag, samt ett par timmar idag innan jag var tvungen att
gå hem igen. Det går an så länge jag är tyst, men så fort jag
pratar kommer hostan som ett brev på posten. Att vara tyst
när man har ett jobb som mitt är omöjligt...man kanske skulle
köra med teckenspråket....

Tycker jag försökt allt!! Är det någon som har en dunderkur så
hör gärna av er. Som tur är har jag semester i nästa vecka
och tid att kurera mig.

Tog en promenad härom dagen och såg detta vid sidan
av vår uppfart....kanske blåbär hjälper?


Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig nu stackare:)

Å TACK för nallen, den värmde gott i hjärte-trakten:))

Kram

2008-06-27 @ 17:09:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: TT

Hmm... en stor whiskey varje kväll kanske! ;)

2008-06-27 @ 21:01:19
Postat av: Milla

Men vilken envis hosta!! Det enda tipset jag har är att dricka mycket...vatten och te, men det gör du säkert redan.

Annars tycker jag det låter strålande med whiskey ;-) Ta en rejäl rackare!!

2008-06-27 @ 21:18:10
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0