Äntligen...

....har jag börjat scrappa igen! Helt plötsligt när jag satt härinne
vid datorn igår kväll så återvände lusten. Bara kände att nu jä...
ska jag ta fram material och sätta igång!

Det blev en dubbel LO och jag har börjat på en ny dubbel! Köpte
ett album i USA där sidorna är en aning förberedda och det gick
faktiskt väldigt bra att komma igång. Det blir om vår USA-resa ;)
Bildbevis kommer när jag fotat dem!

Idag ser det ut att bli fint väder, just nu är det ung 12 grader och
klockan är 07.45. Jag jobbar 09.30-17.00 idag. Den här veckan
har jag ingen ledig dag, jobbar må-sö.

Nu ska jag scrappa en stund innan jag åker o jobbar, bäst att
smida medan järnet är varmt!


Ha en riktigt bra dag allihop och var rädda om varandra!!


♥Kramisar♥


Kommentarer
Postat av: TT

Godmorgon! Jobba lugnt, själv börjar jag inte förrän kl 14 men får förstås stanna till 21.15.

2008-05-07 @ 10:06:21
URL: http://tyratok.blogg.se
Postat av: Anonym

Wihoo, vad kul att du börjat scrappa igen. KOm ihåg mitt kort som jag beställde "maja 2 år" men det är lååååångt kvar, så stressa inte ;) KRAM

2008-05-08 @ 08:31:08
URL: http://maddilotion.blogg.se
Postat av: Milla

Åhh så skoj!! Jag längtar efter att få se!! Jag har också scrappat en del. 3 nya LO:er som inte är fotade ännu. Jag håller också på med resetema *s*. Scrappar foton från Astrid Lindgrens Värld. Försöker ha ett enkelt, återkommande upplägg på LO:erna för att knyta samman dom utan att ha exakt samma papper... roligt! *kramisar*

2008-05-08 @ 09:36:34
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0