Söndag

Jordbävning i huvudet.
Vaknade i morse med en dundrande huvudvärk...eeeiiikk!!! Inte roligt.

Igår var det bilmarknad på Johannisberg och jag o mannen var där och
sålde. K hade med sig lite olika bilprylar och jag hade plockat ihop
lite Betty Boop-grejer jag köpt i USA, samt lite smycken jag sålde ut för halva priset.
Har insett att jag har alldeles för mycket som bara ligger och nu gjorde
jag en ordentlig utrensning. Det gick jättebra....är supernöjd med dagen.

Idag är det lite halvdant väder, solen gör sina försök, men den orkar inte
komma igenom riktigt. Vi får se hur det blir under dagen.

Behöver städa i mitt scraprum och det får bli mitt projekt i dag bara
jordbävningen i huvudet ger med sig!!

Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Milla

Halloj! Här är en till som skulle behöva röja i scraprummet :) Sååå stökigt!
Hoppas huvudvärken gett isg. *kramisar*

2008-05-04 @ 11:42:47
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Petra

haha jag håller med, ibland kan det verka lite mycket men är huvet dumt får kroppen lida ;) Hur går det för dig med allt? Stor kram jag längtar tills nästa gång vi ses!

2008-05-04 @ 22:48:00
URL: http://petera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0