Nån däruppe måste gilla mig...

Som jag skrev tidigare så går mitt heltidsvik på badet ut sista
december. Jag har ju fått ett graviditetsvikariat på hälsokostaffären
Life i Sala som jag också skrev i samma inlägg. Det vikariatet är bara
på 22 tim/v och jag skulle få vara kvar som timmis på badet och
fylla upp med timmar.

I dag kom min närmaste chef L och sa att hon och chef U
funderat på att ge mig anställning på 15 tim/v jan-mars till att börja
med så får vi se sen. Vill jag ha det frågar hon! VILL JAG, VILL JAG???
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JAG VILL!!!!! Har jag världens underbaraste
chefer eller....?

Skall dessutom ligga kvar i Timecare så jag kan lägga in mina timmar
själv som jag kan jobba! Vore jag religiös skulle jag utbrista i Halleluja
nån däruppe måste gilla mig....

Några fler kort från kortverkstan...



Kommentarer
Postat av: Milla

Åhhhh!! Grattis mamma! Du är verkligen värd lite flyt nu. Eller massor rättare sagt!

Sååå fina kort! Det översta är alldeles ljuvligt!!

Kramisar! /Milla

2008-11-06 @ 20:54:01
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad glad JAG blir att du blev glad:D

Tänkte att det är ju inte så mycket men....

Vi vill ju ha dig kvar hos oss....och det vet du ju;)

Jag glömde ju titta på korten när jag gick hem idag, är nog inte riktigt kry hehe.

Lycka till imorn så ses vi efteråt:D

KRAM

2008-11-06 @ 21:01:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: TT

Du ser! Allt löser sej! :o) Kramar!

2008-11-07 @ 10:57:27
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Syster

Det är klart att nån där uppe gillar dej. Det har jag aldrig tvivlat på. Min blåa ängel har nog hjälp till (vill jag tro). Var, när o hur är en hemlighet.

2008-11-07 @ 13:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0