Söndag förmiddag

Gud va det var trevligt att gå på Scrapmässan igår! Kändes
bra att handla upp de pengar jag tjänade på Änglamässan
förra lördagen..tihi.

Nåja, jag gjorde inte av med allt för man får ju räkna bort
kostnaderna jag lagt ut för allt matrial, men det blev en hel
del nya papper och några stämplar. Monterade stämplarna igår
och skall göra ett par kort så snart jag hinner.

Skall man summera mässintrycken så kan jag säga att det var
tur att vi var där direkt de öppnade för en timme senare var det
smockfullt med folk! Det gick nästan inte att ta sig fram mellan
utställarna, men då var vi färdiga och seglade därifrån med
våra nyförvärv!!

Hoppas mässan återkommer nästa år och då i en något större
lokal så man slipper trängas. Eftersom det var första gången
Stämpelhuset arrangerade en mässa här i Västerås förstår
jag att det inte kan vara lätt att veta hur mycket folk den kan locka.

Summa summarum är iaf en mycket trevlig mässa som jag
väldigt gärna besöker näta år!!

Igår kom dotter A ut och bytte till vinterdäck på sin bil. Hon gör
det själv!! Den tjejen är inte rädd för att ta i. Jag hade min gube
som bytte däck åt mig, men hon kan själv! Jag bjöd henne på
lunch och sedan åkte vi ut på Hälla shopping och gick och
flummade en stund. Jag älskar att umgås med mina tjejer på
det sättet. Tyvärr händer det inte så ofta då vi alla har olika
arbetstider. Man får ta tillvara de stunder som ges!!

Idag är det som rubriken visar,  söndag och jag ska jobba ett
ganska kort pass 11.30-15.30 i caféet. Skall jobba ihop med
S och det känns jättebra. Gillar henne!!

Ha en bra söndag och kram på er!

Kommentarer
Postat av: TT

Vikom vid halv tre, då var det gott om plats men säkert ganska urplockat, men lite köpte vi, nu ska jag klura vidare vad jag ska använda det till. :D

Kramar!

2008-11-02 @ 16:40:53
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Å jag hade kunnat handla hur mycket som helst... tur att de flesta inte tog kort och att jag inte hade alltför mycket kontanter :)

2008-11-02 @ 18:51:03
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Laila

Det var verkligen mycket folk till att börja med!

:-o Men jag tror inte att allt tog slut på en gång hos oss utställare. :-)

Även jag hann ta en snabb runda och dreggla (och köpa)



Såg dig, men gick aldrig fram till dig...

2008-11-03 @ 00:08:11
URL: http://tillklippt.blogspot.com/
Postat av: Marie N

Tack så jättemycket för att jag fick följa med Er till mässan.Det var roligt. Hoppas det blir når sånt här i stan eller Borlänge också. Jag shoppade lite till idag här hemma i Falun på Pappersvindan. Så nu är det full fart med pyssel ett tag framåt. Nu ska det packas i veckan innan vi far till Egypten. Kram, kram!

2008-11-03 @ 19:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0