Vicken da....

Aj, aj, aj vad ryggen och nacken värker! Idag känns det
som jag har kört minst 3 gympass på raken! Vad har jag
då gjort? Jo jag har handtorkat vartenda klädskåp i
omklädningsrummen på Lögis! Måste vara minst
hundrafemtielva stycken. Har farit upp och ner, ut och in
som en desperat jojo! Men fint blev det.

Efter jobber kom K och hämtade mig och jag bjöd honom
på kebab som tack för att han varit till besiktningen med
min bil idag! Lite får man ju bjuda till....

När vi kom hem fick jag välbehövlig massage på min värkande
lekamen. Det var skönt/ont på samma gång och nu luktar det
massageolja i hela huset....


Kommentarer
Postat av: TT

Stackare! Tur du har K, som tar hand om dej! Kramar

2008-11-29 @ 11:14:23
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0