Berith med röda mulen...

...ja så kan man sjunga om mig idag! Fy tusan vad jag har blivit
snuvig. Var tvungen att gå hem en timme tidigare från jobbet
igår eftersom näsan formligen rann! Går inte att stå i kassan
och vara trevlig mot kunder med en rinnande näsa.

Har varit hemma från jobbet idag och nu är det faktiskt lite
bättre, så i morgon blir det jobb igen! Skönt!!

Skrev för ett tag sedan att jag börjat göra julkort och nu har
jag äntligen fotat dem och några av korten ser ni här nedanför!!

Stämplarna är Panduros egna. Brukar inte köpa
stämplar där, men dessa var så söta och till ett bra pris!




Guben hittade en sida på nätet där de sålde stämplar
med olika bilmotiv. Kunde inte motstå denna av en
Mustang Fastback!


Kommentarer
Postat av: Milla

Åhh så fina dom är dina kort! Jag har ju sett de flesta och alla är så himlans fina! Det översta här gillar jag massor. Love you

2008-10-29 @ 21:42:21
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0