Brrrr...är vintern på väg?

Två mornar på rad har det varit frost på backen och bilrutor som behöver
skrapas. Vill inte!! Inte än!! Just nu är det 0 grader och det är ca 25 grader
för kallt enligt min mening. Brrrrrrrrrr.

Annars är jag ledig idag och ska luncha med en fd. arbetskamrat. Det ser
jag fram emot. Inte ofta jag är nere på stan ock käkar lunch, känns faktiskt
lite "lyxigt". Skall även ta en sväng in på Panduro och köpa lite cardstock
i julfärgerna så jag kan börja göra julkort. 

Innan hemfärd blir det också en tur in på nya saluhallen i Postgallerian där
jag ska köpa ett the som heter Sömntuta och som är bra om man sover
lite dåligt på nätterna. En annan kollega har provat det och hon säger att
det fungerar jättebra. Vi får se, värt att testa iaf.

Hoppas ni alla får en bra dag!


 

Kommentarer
Postat av: Milla

Så mysigt med lunchen. Hoppas ni får jättetrevligt! Det theet skulle jag behöva! JAg har sovit uselt på sista tiden. Kan du inte köpa åt mig så får du pengar? KRAM!!

2008-10-08 @ 07:55:23
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej min älskade Berith! Du vet hur mycket jag älskar dina kort så jag skulle faktiskt vilja beställa ett om det går bra, till lördagen den 18 Okt. HInner du det? Det ska stå "SIRKKA 70 ÅR" På kortet och en massa fina blommor som du brukar göra. Jag förstår om du inte hinner göra ett men jag skulle bli väldigt glad ;) STOOOOR KRAAAM/Madde

2008-10-08 @ 21:34:17
URL: http://maddilotion.blogg.se/
Postat av: Syster

Söta lilla syster, tror du att du hinner göra ett kort till Carinas 40-årsdag????

2008-10-09 @ 16:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0