Vintertid

Idag är det söndagen den 26/10 och vi har gått över till vintertid!
Betyder det att vintern är på ingående? Hoppas verkligen inte det!

Igår stod jag på Änglamässan i Tillberga och det var jättetrevligt.
Jag hade hjälp av dotter L och det var verkligen kul att få tillbringa
en dag i hennes sällskap. Hon är nog den av mina tre döttrar som
jag träffar mest sällan.

Jag hade rensat ur lite gamla smycken, tagit med en del nytillverkade
och en hel del nya kort. Det var första gången jag hade med mina
kort på en mässa och jag fick mycket beröm för dem. *Glad*
Fick en hel del sålt och känner mig nöjd med gårdagen. Det är alltid
sån härlig atmosfär på dessa Änglamässor för kropp o själ och jag
ser redan fram emot nästa!!

Nu har vi köpt en plasma tv! Vi har pratat om det länge, men det har
liksom inte blivit av tidigare. Så härom kvällen sa "guben" att nu åker
vi och kolla på en tv. Vi hade väl tänkt en 32 eller 37 tums eftersom
vårt vardagsrum inte är så stort, men vi kom hem med en 42 tums.
Inte klokt vilken skillnad det är att kolla på tv nu mot förut!! Oj, oj!

Det var allt för denna gång, ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Milla

Å jag har sett teven.. den är GRYM!

Kul att det gick bra på mässan. KRamis kramis!

2008-10-27 @ 08:39:20
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Kul att det gick bra på mässan!!

Kanske vore något för mej med nästa gång, lite konkurrens gör väl inget, hehehe. Jag har lite andra idéer än bara smycken och kort gör jag ju inte.

Vill också ha en sån TV, dom tar ju liksom ingen plats.

2008-10-27 @ 16:28:31
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0