Lägesrapport

Hur många olika nyanser av grått kan det finnas? En hel del
verkar det som när man tittar ut genom fönstret. Nu är det väl
för himla tråkigt vad gäller vädret.
I morgon skall jag och mannen åka till Stockholm och ha en
heldag där och då beställer vi vackert väder ;)

Lite roligare är det att jag mår bättre nu, penicillinet har börjat
verka så urinvägsinfektionen är på tillbakagång...SKÖNT.
Nånting annat positivt är att blodtrycket också har blivit bättre.
Jag drabbades ju av högt blodtryck för ett år sedan (198/102)
i samband med min ansiksförlamning. Har sedan kollat trycket
lite då och då och det har legat i snitt 170/90 under det sista
året, vilket är i överkant. Började äta blodtryckssänkande
medicin 2/9 och när jag kollade i morse (har egen mätare)
var trycket nere i 119/75! Såååå glad!!

Nu är det bara att hålla tummarna att ingenting mer drabbar
mig vad gäller sjukdom och elände!

Sista paret ut av de kort jag gjorde i förra veckan



Kommentarer
Postat av: TT

Jodu, nu håller vi alla tummar för din hälsa!!

Ha det så himla bäst i den kungliga hufvudstaden nu sötnosar.

2008-09-11 @ 08:17:15
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Skönt att du mår bättre. Tack för den härliga skogsturen idag!

Korten är skitsnygga! Grym färgmatchning på det nedersta.

2008-09-11 @ 12:00:32
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Spooky

Jag håller tummarna .. kul att se lite pysslat hos dig oxå :)

många kramar

2008-09-11 @ 14:17:29
URL: http://spooky78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0