Livet lunkar på...

...i en alltför snabb takt om jag får säga min mening!! Vart tar dagarna
vägen? Det tycks även gå snabbare ju äldre man blir, eller är det bara
som man inbilla sig?

Hur som helst är vi snart inne i oktober och sen kommer den tråkiga
vintern innan vi får lite sol och värme igen. Hösten är iofs ganska vacker
med sina fina färger och klara luft. Man får hoppas alla sjukdomar
och annat elände håller sig borta.

På tal om det var jag iväg och fick ytterligare en botoxspruta igår, det är
drygt tre månader sedan den förra och den hjälpe bra. Det är så skönt
att kunna tugga utan att ögat blinkar och rycker hela tiden. Man blir liksom
lite mer social då. Synd bara att det inte håller i sig mer än 3 månader åt
gången....men, men....jag klagar inte, bra att det finns över huvud taget!

♥Ha en bra dag alla ni därute♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Kraaaaaam min vän :)

2008-09-24 @ 21:49:30
URL: http://petera.blogg.se/
Postat av: Milla

Kanon att det finns lite hjälp att få! Åh, vad najs det ska bli med promenad idag!! Å gott med kaffe! kram

2008-09-25 @ 08:26:13
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag håller med dig, dagarna bara rusar iväg. Känns som det hoppar från måndag till fredag på en gång. Ingen skog den här veckan heller.

Så bra att sprutorna hjälper lite så att det ger lite resultat, för det är ju aldrig skönt att bli stucken :)



Tusen kramar till världens underbaraste vän

2008-09-26 @ 08:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0