Måndag morgon

Jag smakar på ordet...tja, känns väl rätt okay förutom att det
bara är 4 grader varmt ute och jag känner mig lite förkylningstung!

Den här veckan har jag lite inplanerade aktiviteter på jobbet, idag har
jag medarbetarsamtal med min chef U, i morgon är det tif-träff och
på fredag har vi kassamöte. Skönt med lite annat än de vanliga
rutinerna. Har dessutom inga sena kvällar och det känns bra
eftersom jag är lite kvällstrött. Det går ju att planera sin egen tid
ganska bra med hjälp av Timecare och det senaste jag jobbar
är till 19.00 på fredag.
Tyvärr närmar sig tiden när min heltid upphör. Efter 31/12 vet jag
inte hur det ser ut med jobb. Får väl jobba som timmis antar jag....
vi får se, har ev. nåt på gång...

Ni får ha en bra vecka och sköt om er!!

♥Kram♥

Kommentarer
Postat av: TT

Skönt med en soft vecka!

Håller tummarna, det vet du! Kramar i höstmörkret

2008-09-30 @ 08:12:11
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Det kommer säkert bli jättebra med jobb tror jag!!

I helgen tycker jag att vi måste ses! Nu var det längesen barnen träffade er. F jobbar i helgen så jag kanske kan komma ut med barnen om vädret är ok? Vad har ni för planer?

KRAM!! /Mill

2008-09-30 @ 10:15:47
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0