Nu är glada påsken slut, slut, slut...

...påskriset skall kastas ut, ut , ut....tralala.

Ingenting varar för evigt, inte heller påsken!

Det har varit en lugn o skön helg. Vackert väder, god mat
och trevligt umgänge med familjen. Allt i lagom dos!
Nu kliver vardagen på igen med allt vad det innebär av arbete
och andra "måsten".

Smycketillverkningen är i full gång inför Wellness mässan i
Sala 25-26 april. Fick en förfrågan om att vara med där och
efter lite tvekan tackade jag ja. Har ju aldrig varit på någon så
här stor mässa, så det blir en helt ny upplevelse. På några
småmässor arrangerade av Lotusblomman har jag varit under
årens lopp, men som sagt ingen så här stor! Spännande!!

Nu måste jag ta och tvätta ur hårfärgningen och hoppas resultatet
blir bra. Längesedan jag använde en färgning med rött i!! Hade
det ganska mycket när jag var yngre, men tröttnade.

Ha en riktigt bra vecka!!

Kommentarer
Postat av: TT

Åh, vad spännande att få vara med på en sådan mässa, hoppas det går jättebra!!

Kram!

2009-04-13 @ 13:25:05
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0