Vårtecken

Jag skall väl inte vara sämre än alla andra så här års,
när det gäller att visa vårtecken. Jag och dotter Milla var
ute o tog en promenad i det vackra vårvädret....

Tussilago vid vägkanten


Krokusen blommar


En annan vacker vårblomma...tihi tror den heter Milla.


Här ligger grannens katt och gottar sig i solen


Grannens andra gula katt ville också vara med på bild


För övrigt är det så skönt att det äntligen kommer lite ljus och värme,
allting går så mycket lättare då. Jag körde hem från Sala vid
20.30 i går kväll efter inventeringen och det blev inte mörkt förrän
jag var nästan hemma...kanon, det gillar jag!!

Kommentarer
Postat av: milla

Hihi, vilken stil man har när man fotar :D Kul att se! Härliga vårtecken!! Kramis!

2009-04-07 @ 19:32:13
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Madelene

åå vilka vackra vårbilder, nu är den verkligen här :)



Hoppas allt är bra med dig, hur går det med kortet som jag beställde till bröllopet? :)



KRAM

2009-04-08 @ 10:25:13
URL: http://maddilotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0