Sköna lediga dag

Idag har jag varit ledig och det har varit helt underbart!
På förmiddagen var jag till frissan o klippte mig. Tog
det ganska kort i nacken den här gången och det
gjorde att lockarna kom fram riktigt ordentligt.

Var även och fotograferade mig för förnyelse av
körkortet. Än en gång får man påminnelse om att tiden
rusar iväg med raketfart.

Sötaste dotter Anna kom och mötte mig på stan och vi
åt lunch tillsammans. Lite shopping och sedan kaffe
latte o glass på Italienska baren inne i Postgallerian.
Har ni smakat den glassen? Hemgjord italiensk glass
slår allt jag ätit tidigare i glassväg. Såååå himla gott!
Lite mer shopping och sedan hem.

Solen har visat sig från sin allra bästa sida hela dagen
och det är bara att ta för sig så mycket det går!

Önskar alla en fortsatt bra vecka!
♥Kramizar♥


Kommentarer
Postat av: B E A

Det var en himla trevlig dag mammsing!! Tack för det.!!love!!

2009-08-17 @ 10:57:12
URL: http://enbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0