Ny vecka och nya krafter

Är det så? Som jag skrev i ett tidigare inlägg är det många
som ligger däckade just nu. Jag hoppas verkligen att  jag
klarar mig från den besvärliga förkylning som finns runt mig!
Tog ju influensasprutan i höstas och det gör förhoppningsvis
att man kommer lindrigare undan.

Jobbade i fiket på Lögis igår och det var trevligt. Jobbade med
S och då är det fart och fläng största delen av tiden. Kul!
Idag bär det av till Sala och en heldag där. Hoppas vi får många
kunder så tiden går fort. I morgon ska jag äntligen träffa min
goa, gulliga väninna och det ser jag verkligen fram emot!


Ett litet kort till alla er som är krassliga, KRYA PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack:) Och hoppas att du slipper få det denna gången. Jag är på bättringen känns det som. Sov i princip från kl 22 i söndags till 14.30 igår. Var bara uppe och ringde där på morgonen haha.



Kramar

2009-02-17 @ 10:33:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: Milla

Vilket sött kort!! Hoppas det gick bra i Sala. P A S och M är olika val man gör på en systemkamera. P (programautomatik) är det mest automatiska och då väljer kameran automatiskt slutartid och bländare. På A väljer man bländare och kameran anpassar en lämplig slutartid. Läge S väljer man slutartid och kameran anpassar en lämplig bländare till den. På M ställer man in detta helt själv.

Hängde du med :)

2009-02-18 @ 09:15:03
URL: http://millasfoto.blogspot.com
Postat av: Petra

Hej Berith min vän :) Ja ibland är det lite mycket men jag gillar det ju så :) Hoppas du får det mysigt med vänninan och att vi ses snart! KRAMISAR

2009-02-18 @ 09:54:39
URL: http://petera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0