Sista LO'n till USA albumet

Ja så är det, här kommer den sista LO'n till mitt USA album. Nu är det
äntligen färdigt! Det har varit många trevliga stunder när jag tänkt tillbaks
på allt vi varit med om! Underbara minnen!!

Både mannen och jag är ju intresserade av historia, dvs hur såg det ut
förr i tiden. Hur levde människorna, hur livnärde de sig osv.
Här hamnade vi vid gamla ruiner av en Mission från 1600-talet. En gammal
indianbosättning med allt vad det innebar. Parkranger Bob som arbetade
inne på Visitorcentret hade mycket att berätta...



Den här helgen är jag helt ledig. Sååå himla underbart, vet inte när jag hade
en helt ledig helg sist. Känns som evigheter sedan!
I morgon kväll är det fest på Lögis och det ser jag fram emot. Är säker på att
det blir jättetrevligt att äta och umgår med mina arbetskamrater där!

Har just kollat på första avdelningen av Lets Dance och ikväll borde det bli
Boxar George som åker ut. Han har verkligen ingen taktkänsla alls tycker jag.
Morgan är som vanligt helt outstanding...så duktig!

Trevlig helg på er!
♥Berith♥

Kommentarer
Postat av: Madde

åå va kul berith min vän, då ses vi ikväll :D:D

2009-02-07 @ 12:57:53
URL: http://maddilotion.blogg.se/
Postat av: Madde

Kom ihåg alla fina alla <3:ans dag kort som du ska ta med på tisdag :D du va jättefin igår Berith.Kram

2009-02-08 @ 11:07:03
URL: http://maddilotion.blogg.se/
Postat av: Milla

Den här LO:en är min favorit av alla du gjort tror jag! Så himla färgmatchad och ursnygg. Detaljerna är så klockrena! En klar fullträff!

2009-02-09 @ 10:52:50
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0