Aaatjoooo!!!!!

Ja, det är så det låter idag. Taggtråden i halsen gör inte
lika ont, men det har tillkommit nysningar och
lite snuva. Det är väl sånt man får ta i förkylningstider
som dessa. Är sååå glad att jag var iväg och tog
influensasprutan i höstas! Även om man får en släng
av flunsan så blir den mycket lindrigare.

Det gick bra att jobba igår trots värkande hals och
huvud. Hoppas det går lika bra idag när jag ska till Sala.

Visar här ett kort som jag gjorde till yngsta dottern när
hon fyllde 23 för en vecka sedan...jisses hur har hon kunnat
bli så gammal.....=)

Tyvärr kommer inte färgerna till sin rätt i det dålig ljus
vi har nu. Själva kortet är svart och den lila färgen är mer
klart lila i verkligheten.


Det är samma här, kortet är inte alls så "dasssigt" i
färgerna i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh så snygga!! Kortet till Linda är underbart! Tufft och snyggt.

Krya på dig... Jag har också drabbats. Kram!

2009-01-15 @ 15:19:07
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0