Ähum......

Så ungefär känns det just nu! Måste säga att det är lite
förvirrande att jobba på 2 ställen. Jag trivs jättebra på båda,
så det är inte det...men...Ska jag vara i Sala eller på Lögis,
börjar jag si eller så, när slutar jag....Vilken dag är det...
när går tåget...

Har försökt stämma träff med dotter Milla vid flera tillfällen,
för att sen upptäcka att jag jobbar då. Nåja, det ger sig väl
bara jag blir lite varm i kläderna.

Fick veta igår att jag får fortsätta med 15 fasta timmar i veckan
på Lögis. Först var det bestämt fram tom mars, men nu är det
förlängt tom juni. Känns jättebra!!

Resten av veckan jobbar jag i Sala. Bra att det blir några dagar
på raken så jag kommer in i det hela lite bättre. Mycket att hålla
reda på bland alla burkar o flaskor, men jätteroligt!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vilket läckert kort!! :) Förstår att det är förvirrande med två ställen. Det blir enklare för dig när väglaget blir bättre iallafall. Skönt att du fått förlängt!! Hääärligt!

2009-01-22 @ 09:33:04
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0