Är det julafton?

Ute faller "julaftonsnö" så det står härliga till! Visst är
det vackert att titta på...men NEEEEJ!!!!

Veckan har som vanligt gått fort som attan och det är
söndag igen. Idag är jag faktiskt ledig och det är sååå
himla skönt. Känns som jag jobbar jämt tycker jag.

Nu börjar jag kunna lite mer om produkterna jag jobbar
med på Life och plötsligt känner jag mig mer säker där.
Har jobbat ensam både fredag och lördag och det har
gått jättebra. Min chef finns som backup på telefonen och
det känns tryggt. Jag får ringa henne så mycket jag vill när
hon inte är där!! Det är en mycket intressant värld som
öppnat sig där i Sala.

Måste även säga att det känns bra att komma till Lögis
ett par dar i veckan och träffa alla trevliga kollegor. Skulle
inte vilja vara utan det för allt i världen!!

Idag skall jag bara slappa och göra färdigt en LO som skall
in i mitt USA-album. Nu är det nästan fyllt med minnen från
vår USA resa. Kul att kunna ta fram och titta på när längtan
blir för stor!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hej vännen!

Äntligen är jag här inne och kollar. Jättefint kort. Skall svara på ditt mail så fort jag får lite tid, vill ju inte bara krafsa ner något.

Ha det gott! KRAM

2009-01-26 @ 18:40:29
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Milla

Det här kortet gillar jag jättemycket!! Kanonfint!!

Det var verkligen en solglimt att träffa DIG också. Colin var lite besviken att du inte skulle vara kvar när han kom hem... Han vill spendera mer tid med dig och Amanda vill sova hos dig Fniss Ska vi boka ;)

2009-01-27 @ 09:59:16
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0