Däckad....

Fy tusan så jag mår idag. Snorig, hostig och låter som om jag druckit whisky 
i en vecka =( Som om det inte  skulle räcka så har jag lite feber ockå.....
VILL INTE!!!

Jobbade igår trots att jag kände mig halvdan, men idag blir jag hemma.
Har vilat hela förmiddagen och känner mig en liiten aning piggare nu,
men lååååångt ifrån bra. Trodde jag skulle klara mig, men icke sa Nicke.

Som ett litet glädjeämne kom det 2 paket med scrap grejer som jag beställt.
Inte för att jag orkar göra nåt just nu, men det är fint att titta på iaf!
Lite nya stämplar från Sarah Kay och några papper i vårfärger.
Återkommer med det när orken återvänder.

Tills dess får ni titta på den här LO'n där man får en inblick i hur
scrapbookingaffärerna såg ut i USA. Det man ser på fotona är bara en
bråkdel av alla hyllmetrar som fanns!
Inte undra på att man trodde man var "In heaven"


Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare. Krya på dig nu!



Frisk-kramar:)

2009-01-16 @ 16:43:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17864
Postat av: Milla

Snyyyyyygg!!! Där hade jag velat spatsera omkring med en plånbok full med pengar :D

Krya på dig nu!! Kram!

2009-01-16 @ 20:32:56
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Syster

Stackars dej!

Äter du inte dina vitaminer som du ska?

Krya på dej o håll dej lugn tills du är riktigt frisk.

2009-01-17 @ 02:58:00
Postat av: TT

Nej men Berith!!

Sånt här har du ju inte tid med!

Stackare, krya på dej nu, mycket vitaminer!

Kramar!

2009-01-17 @ 08:51:32
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0