Första riktiga dan

Igår var min första "riktiga" dag på Life Hälsokost. Jag
har haft några introduktionstimmar tidigare, men igår
var första dan på vikariatet. Det är roligt och går bra,
men det är mycket nytt!! Idag ska jag dessutom vara själv
mellan 16-18, så vi håller tummarna!

Temperaturmässigt är det en enorm skillnad på mina
båda arbetsplatser. På Lögis är det varmt och på Life
är det mycket kallare. Igår frös jag hela dagen så idag
blir det till att klä på sig lite mer.

Fick en tråkig nyhet igår.

En av våra kunder på Lögis har gått bort. Han är amerikanare
men tillsammas med en svenska. De bor i San Fransisco tror jag,
men har ett sommartorp här i Sverige där de är varje sommar
Han var alltid så himla trevlig och pratade jämt med mig,
speciellt sen han fick kännedom om mitt intresse för indianer.
En dag i somras gav han mig ett speciellt bokmärke efter
han hört att jag läst boken "Bury my heart at wounded knee"
som handlar om indianernas kamp mot de vita. Alltså så som
det verkligen gick till och inget förskönat Hollywood trams!





Kommentarer
Postat av: Milla

Jättefina kort! Superläcker muffins. Har du smygbeställt utan att skvallra för mig :o

2009-01-09 @ 16:32:26
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Vilken snygg färg på korten!

Lyser verkligen upp så man blir glad!

Ha en bra helg nu, J och jag ska komma till Sala och kolla in ditt place har vi bestämt någon dag.

Kramar

2009-01-10 @ 11:20:55
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0