Nominerad

Hej på er alla!

Jag har blivit nominerad inte bara av en, utan  av
2 personer. Tack för det! Den som skickade den sist
är en jobbarkompis och den andra är en fd jobbar-
kompis nämligen TyraTok



Jag ger den vidare till några vars bloggar jag brukar kika
in på nästan dagligen.
Man väljer själv om man vill ge den vidare eller bara gotta
sig åt utmärkelsen!
Här följer några regler iaf.

Reglerna för den som vill ge vidare en award till andra:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

- Länka till den bloggen du fick den ifrån.

- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.

- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Det går av någon anledning inte att länka till deras sidor just nu,
men här är de jag vill ge en award.

Milla
leamon
Landstoken
Petra
Spooky
Joggemia


Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen tack så jättemycket! Vad glad jag blir! =)



Kram!

2009-01-13 @ 09:49:10
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Helena landstoken

Tack så mycket för awarden :)

Hoppas att vi ses i vår i kista :)

Hälsningar

Helena

2009-01-13 @ 20:40:58
URL: http://www.landstoken.se/shop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0