Onsdag morgon



Hos Pysselparadiset kan man just nu vara med i en fin
utlottning. Gå in och kika!

Morgonen bjuder på grått väder precis som de senaste dagarna
har gjort. Det är strax över nollstrecket och isigt värre på gården.
Idag skall jag jobba på Lögis och det ska bli kul. I morgon och
resten av veckan är det Sala som gäller.

Brukar ni kika på The Dogwhisperer på måndagkvällarna? Jag
tittar inte ofta på TV, men det programmet vill jag inte missa.
Det handlar om en man som är expert på hundars beteenden
och kan få den mest obstinata hund att ändra beteende. Det är
faktiskt ofta människan som är orsaken till att hunden beter sig
som den gör. Hundägarna "humaniserar" ofta hunden så att den
inte får vara hund längre!! Helt knäppt! Själv har jag ingen hund, men
tycker om att följa Cesar Millan och hans hundar. Intressant!

Ha en bra dag och var rädda om varandra!


Kommentarer
Postat av: Milla

Ah, har du också nappat på utlottningen! Fiina stämplar. Fint kort förresten!

Dog Whisperer brukar jag inte titta på. Har sett det nån gång bara och visst är han fantastisk!

Kramelikram!

2009-01-28 @ 16:29:10
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej kära mor!



Inte så ofta jag tittar in här. Men gör det nu iaf och passar på att säga att jag älskar dig =) Måste träffas snart! saknar min mamma!



puss puss

2009-01-28 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0