Utmaning

Fredag igen och idag skall jag åka till Sala och jobba. Igår
fick jag rycka in på Life på Hälla eftersom en i personalen
blivit sjuk och de hade ingen annan. Det blev en spännande
utmaning!!

Kikade runt på lite olika bloggar och fann detta hos Myamia.

Hon skriver så här: Utmaningen går ut på att man ska visa ett foto,
men inte vilket foto som helst... det är nu det blir roligt ;) Visa det fjärde
fotot i din fjärde mapp i datorn, om du har mappar i mappen ska du
visa det fjärde fotot i den fjärde mappen där.



Det här var mitt fjärde foto i min fjärde mapp. Fotot är taget
på vår USA resa vid Apache Trading Post.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hihi, cool bild!!

2009-01-30 @ 13:31:26
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Ha, vilken rolig utmaning och toppenbild!

Sedär, nu har du tre arbetsplatser! :D

Trevlig helg, kramar!

2009-01-30 @ 13:58:22
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0