Onsdag

Tredje dagen av semestern och det verkar bli lika fint
väder idag. Plus 28 nu på morgonen!

I förrgår var jag hem till lilla mamma och firade hennes
83-års dag. Så roligt att hon är relativt pigg trots sin
höga ålder. Hon är så fin min lilla mamma!
Kul också att träffa syrran. Tyvärr blir det inte så ofta vi
ses, men desto  roligare när det blir. Vi umgicks en
del när vi var yngre men som sagt blir det ganska sällan
nuförtiden.

Igår fyllde "guben" år och barn o barnbarn var här på
eftermiddagen. Det är bland det bästa jag vet när jag får
träffa mina tjejer och de goa barnbarnen!
Framåt kvällen kom våra goda vänner S och B samt Kalles
grabb H. Roligt att träffa dem också!

På måndag har vi ytterligare en födelsedag när mellandottern
Anna blir 26 år. Sen är det lugnt en månad och så kommer
Milla med sin födelsedag. Även Kalles mamma fyller år sedan
i slutet av augusti. Det blir ganska intensivt under
ett par sommarmånader, men oh så kul!!

Idag ska guben och jag ut på Johannesberg och hjälpa till att
inhägna platsen där alla Mustanger kan parkera undet Power Meet.
Vi gjorde samma sak förra året också och som tack för den
insatsen kommer vi in gratis på fredag när vi tänker tillbringa
hela dagen ute på flygfältet.

Vi åker hemifrån vid 7-tiden på morgonen medtagandes matsäck
och massa vatten och sen blir vi därute till sena eftermiddagen.
Kollar i alla stånden (tror det skulle bli ca 650 säljare i år) träffar
trevliga människor och har picknick i det gröna. Brukar vara jätte-
trevligt!

Nu får ni ha en riktigt bra dag!
♥Kramisar♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Godmorgon! Tack för igår, det var gott och trevligt :D Kraaaam!

2009-07-01 @ 08:51:16
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Javisst är det finbilarna man vill se först och främst men jag gillar cruising-showen också.

Ha en bra PM-helg, kramar!

2009-07-01 @ 11:53:22
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det skulle inet sitta helt fel att åka till västininden MEN 50 000 är lite väl :) hehe. HOPPAS allt är bra med dig min vän :) KRAM

2009-07-02 @ 11:25:59
URL: http://maddilotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0