Regntunga skyar...

....matchar mitt humör perfekt idag!

Är fortfarande upprörd över hur somliga människor
är funtade. När rövslickeri, förtal, falskhet och
nedsmutsning av andra är det som gäller ställer jag
inte upp! Det strider så totalt mot allt som jag själv står för.

Fy f.n för såna människor! Men finns det nån rättvisa
här i världen får de säkert sitt straff på ett eller annat sätt.
Man kan alltid hoppas!

Brukar inte vara den som låter sånt här påverka mig
så jag mår dåligt, men ibland går det bara inte att skaka
av sig saker. Tror jag får gå ut på förstubron och vråla
ut min ilska kanske det känns bättre sen.

Tur att det finns människor som är raka motsatsen till
de jag beskrev ovan. Jag känner flera såna och det är
jag tacksam för....

---VRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL---(&*\£@{~"

Kommentarer
Postat av: anna

bra rutet!

2009-07-09 @ 11:08:22
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Milla

Heja! Jobbar du idag tro?

2009-07-09 @ 11:35:21
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vråla på du.. det kanske hjälper.. ha ha! drygt med såna människor!! Men dom får nog sitt straff tillslut som sagt! Karma eller vad?

2009-07-16 @ 21:23:58
Postat av: Anonym

Anna dotter skrev förra inlägget =)

2009-07-16 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0