Sjuk :-(

Ja, här ligger jag med feber o magont.

Det började igår med att jag kände mig risig hela dagen
på jobbet. Varm, lite huvudvärk och en oroskänsla i magen.
Åt just ingenting på hela dagen. På kvällen när jag åkte hem från
Sala efter en heldag kändes det som det brann i kroppen.
Jag var helt illröd i ansiktet när jag klev ur bilen och jag förstod att
jag hade ganska hög feber. Kollade tempen och ja, 39 grader

visade termometern! Inte underligt att jag var mer död än levande

under bilresan hem med tanke på att min normaltemp brukar

ligga på 36.5.


Nu på morgonen har jag 38, så det blir lugnt idag! Är lite risig i magen,
men varför feber? Måste ha drabbats av nån riktigt elak bacill.

Tur jag har laptop bredvid mig här i sängen, orkar inte vara uppe så
långa stunder.

Berith från sjukbädden


Kommentarer
Postat av: anna

usch då, krya på dig!

2009-07-16 @ 19:02:13
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Anonym

Krya på dig älskade mammsen!



krama

2009-07-16 @ 21:13:00
Postat av: Syster

Krya på dej syster.

2009-07-16 @ 21:59:25
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0