Å regnet det bara öser ner...

Tvi vale säger jag bara, nu får det vara nog. Ska man
behöva gå omkring och frysa när det snart är midsommar!?
Tror jag frös precis hela dagen igår. Det gick liksom in i märg
och ben...brrr... Inte så mycket bättre idag heller.

Kan berätta att jag äntligen gjort mig av med mitt värdelösa
3G abonnemang! Det går ju inte att ha ett abbonnemang där
hälften av samtalen inte går fram, speciellt nu när vi inte har
kvar vår hemtelefon längre!
Ibland kunde jag ha missade samtal fast telefonen varit på och
legat inom syn-och hörhåll hela tiden. Titt som tätt stog det
"Endast nödsamtal" på telefonen när jag skulle ringa!

Eftersom jag fortfarande har bindningstid kvar hos 3 och telefonen är
låst passade jag på att ta en ny telefon  på samma gång. Jag återgick
till Sony Ericsson igen eftersom jag tycker den är mest användarvänlig.
Kom aldrig riktigt överens med min Samsung.

En sån här har jag skaffat, fast min har ett blommönster nere i
det vänstra hörnet och uppe i det högra.

OBS! Om ni ringer till mig på mitt gamla nummer får ni hänvisning
till det nya! Så fiffigt...he he
             Sony Ericsson W595 Vit

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh vilken fiiin :) Nu kanske man äntligen kan nå dig då s

2009-06-14 @ 09:42:17
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Åhå så flashig!

Har tänkt mej en ny också när mitt Telia-abonnemang går ut i juli men har aldrig haft Sony-Ericson.

Har just testat Nokia för första gången.

Men då vet man att Tre kan man skita i... bra!

Kramar!

2009-06-14 @ 23:32:06
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: TT

Menar du företaget Tre?

3G är ju ett system..?

2009-06-15 @ 10:45:13
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0