Liiite sol igen...och en jordgubbsplanta

Skönt att få se lite av den livgivande solen igen, allt går liksom
lite lättare då! Vi har haft nog av regn nu!

Tyvärr håller jag nog på att bli förkyld, nyser och är lite
snuvig och kan inte sova. Försöker slå bort det...men...

När jag satt här vid datorn kom jag på att jag tog kort på en
jordgubbsplanta som slagit rot i gruset nedanför våran trapp.
Hittade den för ett tag sedan när jag rensade ogräs som också slagit rot där!

Hur i hela friden den hittat dit är och förblir en gåta, men
här är den iaf i all sin prakt!



Sängen kallar, i morgon är också en dag. God natt!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken liten planta att ta för sig då s. Hoppas du mår bättre! Kram!

2009-06-17 @ 14:23:18
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Bettan

GLAD MIDSOMMAR! Vill jag önska dig.

Kram Bettan

2009-06-18 @ 09:27:59
URL: http://bettansblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0