Sommaren är kort, det mesta regnar bort...

Vart tog solen vägen? Här är det snabba kast vill jag lova.

Är precis hemkommen efter att ha skjutsat yngsta dottern
till festivalbussen som skall ta henne till Sölvesborg och
Sweden Rock Festival. Nu blir det dagar fyllda av musik,
likasinnade människor och en hel del alkohol förmodar jag.
Brukar vara så på de flesta festivaler. Nåja, hon är ju vuxen
nu (23 år) och lever sitt eget liv. Men visst undrar man lite
hur hon har det. Samma med alla mina döttrar när de åker
bort, funderingarna finns där för man vill ju sina barn allt gott!

Skall strax ge mig iväg till metropolen Sala. Jobbar "bara" till
14.45 idag, så det känns skönt. Känner mig lite ur gängorna
just nu, men det blir väl bättre.

I morgon bitti ringer min läkare ang. remissen jag vill ha till
Karolinska Universitetssjukhuset och en ev. nervtransplantation
i ansiktet. Spännande...

Ha en bra dag den mulna himmelen till trots!


Kommentarer
Postat av: C

Jag förstår hur du känner. En gång mamma, alltid mamma. Spelar ingen roll att barnen blivit vuxna.

Jag håller tummarna redan nu (lite svårt att skriva, men pekfingrarna får duga, hi-hi) att du ska få remiss för operationen. Du om någon är värd all tänkbar lycka i världen.



Kramizar

2009-06-02 @ 09:58:15
Postat av: TT

Nästa år ska jag också ner till rocken!! :o)

Jag och 23-åringarna ska rocka loss, haha.

Håller tummarna för remissen! kram!

2009-06-02 @ 10:54:09
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0